System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wielkopolskim
CENTRUM

Pierwsze kamery miejskiego monitoringu wizyjnego już są!

Montaż kamer monitoringu wizyjnego to jeden z elementów realizacji zadania Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i Monitoringu dla miasta Gorzowa. Realizowany jest w ramach projektu „System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wielkopolski”. W ramach tego jednego zadania Wykonawca – firma KONWERGA, wykonać ma następujące prace:
– opracuje oprogramowanie dla systemu dynamicznej informacji pasażerskiej i oprogramowanie dla systemu monitoringu,
– zamontuje tablice informacji pasażerskiej (34 szt.),
– wykona Centrum Monitoringu Wizyjnego, które będzie zlokalizowane w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. Wyszyńskiego,
-zamontuje kamery monitoringu miejskiego (33 szt.).

Pierwsze trzy zadania zostały już zrealizowane, aktualnie trwa montaż kamer. Pierwsze z nich pojawiają się właśnie na słupach monitoringu wizyjnego.

Kamery będą zamontowane w następujących lokalizacjach:
– ul. Jagiełły (skrzyżowanie ul. Jagiełły z ul. Dąbrowskiego) – 1 szt
– AWF-Estkowskiego (skrzyżowanie ul. Estkowskiego) – 3 szt
– Rondo Myśliborskie (pas rozdziału ul. Myśliborskiej przy rondzie) – 1 szt
– ul. Fredry (pas zieleni za przystankiem autobusowym przy INTERMARCHE) – 1 szt
– ul. Fabryczna (pas zieleni na przeciwko sklepu NETTO) – 1 szt
– ul. Kwiatowa (przy skrzyżowaniu ul. Śląskiej i ul. Kwiatowej) – 2 szt
– Osiedle Słoneczne (przystanek tramwajowy w kierunku centrum miasta, na wysokości budynku Stowarzyszenia Brata Alberta) – 2 szt
– Wieprzyce (skrzyżowanie ul. Kostrzyńskiej z ul. Dobrą) – 3 szt
– GLS (na skrzyżowaniu ul. Walczaka i ul. Piłsudskiego) – 1 szt
– Piaski (przy pętli tramwajowej na Osiedlu Piaski na przeciwko skrzyżowania z ul. St. Czartoryskiego) – 1 szt
– ul. Okulickiego (przy skrzyżowaniu ul. Okulickiego z ul. Szarych Szeregów) – 1 szt
– Zakład Energetyczny – Sikorskiego (przy wjeździe na parking przy sklepach pod niszami) – 2 szt
– ul. Herberta/Plac Staromiejski (przy skrzyżowaniu ul. Sikorskiego z ul. Herberta) – 1 szt
– ul. Obotrycka (ul. Obotrycka, przy posesji nr 13) – 3 szt
– ul. Chrobrego/Sikorskiego (skrzyżowanie ul. Chrobrego z ul. Sikorskiego, naprzeciwko katedry) – 2 szt
– ul. Spichrzowa przy „Bosmanie” – 1 szt
– ul. Chrobrego przy Arsenale (ul. Chrobrego przy ARSENALE i Wełnianym Rynku) – 1 szt
– ul. Warszawska/Ogrodowa (przy skrzyżowaniu ul. Warszawskiej z ul. IX Muz) – 2 szt
– ul. Wełniany Rynek przy „Studni Czarownic” – 1 szt
– ul. 30 Stycznia/ Chrobrego (na skrzyżowaniu ul. 30 Stycznia z ul. Chrobrego) – 1 szt
– Bulwar Wschodni-Środek (Bulwar wschodni) – 2 szt

Jednostka Realizująca Projekt
/fot. Bartłomiej Nowosielski

POWRÓT
GÓRCZYN